Importanţa serviciului de suport

support

Recent am descoperit că siteurile www.profm.ro şi www.tfm.ro nu mai sint listate în trafic.ro deşi conturile sînt active şi nu sînt în construcţie.
Încercind să aflu ce se întimplă am trimis un mail la support@trafic.ro. Au trecut 24 ore şi n-am primit nici un răspuns. Am zis bun … poate n-au citit mailul … să mai trimit unul. Am mai trimis un mail în care am detaliat problema.
Evident nici un răspuns. Cred că a trecut o saptamină de cînd am trimis mailurile la suport. Ce se va întimpla în continuare? Avînd în vedere ca “suportul” e un fel de /dev/null voi incerca sa trec siteul pe altceva (neogen or something else în speranţa că va merge mai bine).
La trafic.ro pe site scrie mare: “IMPORTANT! Suportul tehnic se acorda exclusiv prin intermediul email-ului”.

Cred că am vazut o turmă de porci zburînd cu mailurile de la trafic.ro în cioc.

Mental note: Decît sa faci un serviciu de suport care sa enerveze clientul mai bine nu oferi suport.