Importanţa serviciului de suport

  • by

support

Recent am descoperit că siteurile www.profm.ro şi www.tfm.ro nu mai sint listate în trafic.ro deşi conturile sînt active şi nu sînt în construcţie.
ÃŽncercind să aflu ce se întimplă am trimis un mail la support@trafic.ro. Au trecut 24 ore ÅŸi n-am primit nici un răspuns. Am zis bun … poate n-au citit mailul … să mai trimit unul. Am mai trimis un mail în care am detaliat problema.
Evident nici un răspuns. Cred că a trecut o saptamină de cînd am trimis mailurile la suport. Ce se va întimpla în continuare? Avînd în vedere ca “suportul” e un fel de /dev/null voi incerca sa trec siteul pe altceva (neogen or something else în speranÅ£a că va merge mai bine).
La trafic.ro pe site scrie mare: “IMPORTANT! Suportul tehnic se acorda exclusiv prin intermediul email-ului”.

Cred că am vazut o turmă de porci zburînd cu mailurile de la trafic.ro în cioc.

Mental note: Decît sa faci un serviciu de suport care sa enerveze clientul mai bine nu oferi suport.

Tags: